Reklamácia

Reklamačný poriadok

Zákazník má možnosť využiť lehotu na uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady predanej veci, a to v čase 24 mesiacov od prevzatia tovaru.

Ako postupovať pri reklamácii

  • Reklamuje ten, kto tovar objednal. V odoslanej reklamácii nám oznámte svoje telefónne číslo alebo e-mail pre rýchle spojenie v prípade akejkoľvek nezrovnalosti.
  • Jednoducho stiahnuť tento formulár, ktorý vytlačíte a vyplníte.
  • Ak reklamujete chybný/nefunkčný produkt, ktorý je možné opraviť, reklamácia bude zaslaná na posúdenie a k prípadnej oprave. Pre prípad, že nebude možné tovar opraviť, prosíme o uvedenie požadovaného spôsobu následného vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).
  • Ak sa jedná o iný typ tovaru, prosíme o uvedenie požadovaného spôsobu vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).
  • Ak chcete vymeniť poškodený tovar zo sady (t. j. z niekoľkých kusov v balení), informujte sa ako postupovať emailom na vinoservice@vinoservice.sk. To platí aj v prípade, že sa jedná o výrobok, ktorý sa skladá z viacerých dielov a poškodená je len jedna jeho časť.
  • Tovar zašlite bezodkladne na adresu VÍNO SERVICE s.r.o. Školska 20/1, Slovenské Nové Mesto, 076 33.
  • Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale. Už používaný tovar alebo časť sady vhodne zabaľte.
  • K tovaru vložte do balíčka výtlačok formulára Reklamácia, prípadne jednoduchý sprievodný list.
  • Balíček zašlite ako doporučenú (poistenú) zásielku. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.
  • Adresa pre zaslanie reklamácie:

VÍNO SERVICE s.r.o.
Školska 20/1,

076 33  Slovenské Nové Mesto

  • Zákaznícke oddelenie:

telefón: +421 56 679 22 42
e-mail: vinoservice@vinoservice.sk

Vybavenie reklamácie

  • Reklamácie vybavujeme v najkratšej možnej dobe, najdlhšie však v zákonnej 30-dňovej lehote. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia zásielky.
  • V prípade uznanej reklamácie so žiadosťou o výmenu tovaru Vám zásielku zašleme na naše náklady. Ak si prajete vrátiť peniaze, realizujeme to prevodom na účet, prípadne na vašu žiadosť poštovou poukážkou.

Ako postupovať v prípade poškodenia tovaru prepravcom

  • Je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.
  • V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, prosím, informujte o tejto skutočnosti čo najskôr náš e-shop na linke +421 56 679 22 42 Túto linku kontaktujte aj v prípade akýchkoľvek nezrovnalostí alebo otázok.